sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied thuộc thể loại sách foreign books, Business, Finance & Management, Business & Management, Management & Management Techniques, được nhà xuất bản PublicAffairs phát hành với hình thức sách mềm hiện đang là Top sách download free nhiều nhất tại Taisach.vn
Thông Tin Chi Tiết | |
---|---|
Tên Nhà Cung Cấp | Hachette Book Group |
Tác giả | Howard Yu |
NXB | PublicAffairs |
Năm XB | 2020 |
Ngôn Ngữ | Sách Nước Ngoài |
Trọng lượng (gr) | |
Kích Thước Bao Bì | 17 x 10.4 x 2.8 cm |
Số trang | 352 |
Bạn có thể tải cuốn sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied PDF hoặc đọc ebook, epub, nghe sách nói audio online miễn phí cuốn sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied PDF của tác giả Howard Yu được xuất bản bởi nhà xuất bản PublicAffairs.
Sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied là một cuốn sách thú vị với nhiều kiến thức hấp dẫn.
Leap: How To Thrive In A World Where Everything Can Be Copied
Every business faces the existential threat of competitors producing cheaper copies. Even patent filings, market dominance and financial resources can't shield them from copycats. So what can we do--and, what can we learn from companies that have endured and even prospered for centuries despite copycat competition?
In a book of narrative history and practical strategy, IMD professor of management and innovation Howard Yu shows that succeeding in today's marketplace is no longer just a matter of mastering copycat tactics, companies also need to leap across knowledge disciplines, and to reimagine how a product is made or a service is delivered. This proven tactic can protect a company from being overtaken by new (and often foreign) copycat competitors.
Using riveting case studies of successful leaps and tragic falls, Yu illustrates five principles to success that span a wide range of industries, countries, and eras. Learn about how P&G in the 19th century made the leap from handcrafted soaps and candles to mass production of its signature brand Ivory, leaped into the new fields of consumer psychology and advertising, then leaped again, at the risk of cannibalizing its core product, into synthetic detergents and won with Tide in 1946. Learn about how Novartis and other pharma pioneers stayed ahead by making leaps from chemistry to microbiology to genomics in drug discovery; and how forward-thinking companies, including China's largest social media app--WeChat, Tokyo-based Internet service provider Recruit Holdings, and Illinois-headquartered John Deere are leaping ahead by leveraging the emergence of ubiquitous connectivity, the inexorable rise of intelligent machines, and the rising importance of managerial creativity.
Outlasting competition is difficult; doing so over decades or a century is nearly impossible--unless one leaps. Ultimately, Leap is a manifesto for how pioneering companies can endure and prosper in a world of constant change and inevitable copycats.
Xem thêm: Sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied PDF
Nội dung sách và cảm nhận, đánh giá, review sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied của tác giả Howard Yu sẽ được cập nhật sớm tại TaiSach.vn. Chúc bạn có trải nghiệm đọc sách leap: how to thrive in a world where everything can be copied PDF thật tuyệt vời.
Tải Sách là website thư viên sách chia sẻ tài liệu sách với nhiều định dạng pdf/epub/mobi/prc/azw3 được tổng hợp mới nhất. Bạn có thể đọc online hoặc download về các thiết bị di động, máy tính, máy đọc sách để trải nghiệm.