sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers thuộc thể loại sách foreign books, Business, Finance & Management, Business & Management, được nhà xuất bản HarperBusiness phát hành với hình thức sách mềm hiện đang là Top sách download free nhiều nhất tại Taisach.vn
Thông Tin Chi Tiết | |
---|---|
Tên Nhà Cung Cấp | HarperCollins Publishers |
Tác giả | Geoffrey A Moore |
NXB | HarperBusiness |
Năm XB | 28/01/2014 |
Ngôn Ngữ | Sách Nước Ngoài |
Trọng lượng (gr) | |
Kích Thước Bao Bì | 2.0 x 20.0 x 13.0 |
Số trang | 288 |
Bạn có thể tải cuốn sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers PDF hoặc đọc ebook, epub, nghe sách nói audio online miễn phí cuốn sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers PDF của tác giả Geoffrey A Moore được xuất bản bởi nhà xuất bản HarperBusiness.
Sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers là một cuốn sách thú vị với nhiều kiến thức hấp dẫn.
The bible for bringing cutting-edge products to larger markets—now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing
In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life Cycle—which begins with innovators and moves to early adopters, early majority, late majority, and laggards—there is a vast chasm between the early adopters and the early majority. While early adopters are willing to sacrifice for the advantage of being first, the early majority waits until they know that the technology actually offers improvements in productivity. The challenge for innovators and marketers is to narrow this chasm and ultimately accelerate adoption across every segment.
This third edition brings Moore's classic work up to date with dozens of new examples of successes and failures, new strategies for marketing in the digital world, and Moore's most current insights and findings. He also includes two new appendices, the first connecting the ideas in Crossing the Chasm to work subsequently published in his Inside the Tornado, and the second presenting his recent groundbreaking work for technology adoption models for high-tech consumer markets.
Xem thêm: Sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers PDF
Nội dung sách và cảm nhận, đánh giá, review sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers của tác giả Geoffrey A Moore sẽ được cập nhật sớm tại TaiSach.vn. Chúc bạn có trải nghiệm đọc sách crossing the chasm, 3rd edition : marketing and selling disruptive products to mainstream customers PDF thật tuyệt vời.
Tải Sách là website thư viên sách chia sẻ tài liệu sách với nhiều định dạng pdf/epub/mobi/prc/azw3 được tổng hợp mới nhất. Bạn có thể đọc online hoặc download về các thiết bị di động, máy tính, máy đọc sách để trải nghiệm.