sách english for tourism and restaurants - book 1 (kèm đĩa mp3) thuộc thể loại sách Sách Trong Nước, Sách học ngoại ngữ, Tiếng Anh, Ngữ Pháp, được nhà xuất bản NXB Tổng hợp TP.HCM phát hành với hình thức sách mềm hiện đang là Top sách download free nhiều nhất tại Taisach.vn
Thông Tin Chi Tiết | |
---|---|
Tên Nhà Cung Cấp | cty nhân trí việt |
Tác giả | peg tinsleyfrank levin |
NXB | NXB Tổng hợp TP.HCM |
Năm XB | 07-2016 |
Ngôn Ngữ | Tiếng Việt |
Trọng lượng (gr) | 250 |
Kích Thước Bao Bì | 29.7 x 21 |
Số trang | 220 |
Bạn có thể tải cuốn sách english for tourism and restaurants - book 1 (kèm đĩa mp3) PDF hoặc đọc ebook, epub, nghe sách nói audio online miễn phí cuốn sách english for tourism and restaurants - book 1 (kèm đĩa mp3) PDF của tác giả peg tinsleyfrank levin được xuất bản bởi nhà xuất bản NXB Tổng hợp TP.HCM.
Sách english for tourism and restaurants - book 1 (kèm đĩa mp3) là một cuốn sách thú vị với nhiều kiến thức hấp dẫn.
English For Tourism And Restaurants - Book 1
English for Tourism and Restaurants is specially written for those who want to enter the tourism industry or the restaurant industry. As an employee, you should speak and behave in a very polite way. By studying this book, you will improve your English for these professional fields.
This book will help you:
- Get familiar with the tourism and restaurant industries through over 100 dialogs about various kinds of situations.
- Learn the essential grammar through simple sentences and clear charts.
- Enrich your vocabulary by studying the 'Words and Phrases,' 'Word Power,' and 'Phrase Focus' sections.
- Strengthen your listening comprehension by doing lots of listening training.
- Improve your speaking skills by frequently doing the Pair Work.
- Deepen your understanding of English for the service industry by doing the large number of exercises.
- Understand certain English items by referring to a great number of colorful pictures.
CONTENTS
1. Pronunciation and Intonation
2. Greetings and Self-Introduction
3. Cardinal Numbers
4. Cardinal Numbers and Ordinal Numbers
5. Offering Apologies
6. Offering Polite Refusals and Saying Thanks
7. Expressions of Time
8. Expressions of Dates
Review Test: Lesson 1-8
9. Giving Locations Inside a Building
10. Giving Directions in a City
11. Giving Information About the Weather: Four Seasons
12. Giving Information About the Weather: Bad Weather Conditions
13. Front Desk: Booking Rooms
14. Front Desk: Checking In
15. Front Desk: Mail, Faxes, and Internet Service
16. Front Desk: Depositing Items; Lost and Found
Review Test: Lesson 9-16
17. Front Desk: Morning Calls and Laundry Service
18. Front Desk: Transportation Services
19. Housekeeping: Supplying Medicine
20. Room Service: Supplying Items
21. Elevator Service
22. Taking Phone Calls
23. Front Desk: Messages
24. Making International Phone Calls
25. Receiving Guests in a Restaurant: Welcoming and Seating the Guests
26. Receiving Guests in a Restaurant: Asking the Guests to Wait or Share a Table
27. Room Service: Taking Orders for Drinks and Breakfast
Review Test: Lesson 19-27
28. Room Service: Taking Orders for Lunch and Dinner
29. Room Service: Explaining an Order and Delivering a Meal to a Room
30. Preparing Vegetables
31. Preparing Salad and Vegetables
32. Preparing and Cooking Meat (1)
33. Preparing and Cooking Meat (2)
34. Learning About a Menu (1)
35. Learning About a Menu (2)
36. Learning About a Menu (3)
Review Test: Lesson 28-36.
Nội dung sách và cảm nhận, đánh giá, review sách english for tourism and restaurants - book 1 (kèm đĩa mp3) của tác giả peg tinsleyfrank levin sẽ được cập nhật sớm tại TaiSach.vn. Chúc bạn có trải nghiệm đọc sách english for tourism and restaurants - book 1 (kèm đĩa mp3) PDF thật tuyệt vời.
Tải Sách là website thư viên sách chia sẻ tài liệu sách với nhiều định dạng pdf/epub/mobi/prc/azw3 được tổng hợp mới nhất. Bạn có thể đọc online hoặc download về các thiết bị di động, máy tính, máy đọc sách để trải nghiệm.